close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מהי פוליסת ביטוח הנסיעות של הראל?

מערכת שורשכט תמוז, תשפד04/08/2024

מתכננים נסיעה לחו"ל? לפני הכל, חשוב לרכוש ביטוח נסיעות מתאים לנסיעה שלכם

תגיות:
תמונה של ביטוח ומחשב
צילום: pexels
טסים לחופשה בחו"ל? חשבתם על ביטוח נסיעות מהראל? הרגע הזה שמגיעים לנתב"ג, ומבינים שבעוד רגע עולים למטוס – מלא בשמחה והתרגשות. אבל לפני הכל, חשוב לרכוש ביטוח נסיעות מתאים לנסיעה שלכם – קראו עוד כאן >>

ביטוח נסיעות – מה עוד לא אמרו לנו שיכול לחסוך בכיס?
זה לא סוד, כל מי שאי פעם פתחו טלויזיה ונחשפו לפרסומות יודעים כי הראל היא אחת מחברות הביטוח המובילות בארץ. ככזאת, היא מציעה מגוון רחב של ביטוחי נסיעות לחו"ל, כולל כל היעדים שאתם יכולים רק לחשוב לעצמכם עליהם. עם זאת, ישנם כמה הבדלים (או יתרונות)
תמונה של ביטוח ומחשב
צילום: pexels
בין הראל לבין חברות ביטוח אחרות. למשל, חברות אחרות יכולות להציע לכם כיסוי מסוג הטסת חירום לארץ, בעוד שחברת הראל מציעה בנוסף לזה גם חילוץ על ידי יחידה ייעודית של החברה. כמו כן, בדומה לחברות אחרות, הראל מציעה כיסויים כמו ביטולי טיסות, כיסוי לפעילויות אתגריות, ביטוחי ביטולים של מלונות ורכבים שכורים, ביטוחי איבוד של כבודה ואפילו ביטוחים לאנשי עסקים. רוצים להזמין את הביטוח?בקרו באתר harfly.co.il כעת או המשיכו לקרוא.

כמה אפשר לחסוך על ביטוח נסיעות לחו"ל?
כדאי לדעת, ואם לא ידעתם עד היום – אפשר לחסוך עשרות אחוזים על הביטוח, במיוחד אם נוסעים בקבוצה. עם זאת, כדי לבדוק מהם הכיסויים הכלולים בפוליסה, מומלץ לברר האם הביטוחים כוללים כמה אספקטים חשובים. למשל, כיסוי של ההוצאות הרפואיות, חלילה במקרה הצורך, הוא תמיד הבסיס. עם זאת, לא כל חברה בהכרח מספקת את אותו גובה של כיסוי. בהראל, למשל, יש כיסויים עד 3 מיליון ₪ ואפילו יותר, בעוד חברות אחרות יכולות לספק כיסוי נמוך יותר. לכן, הטיפ הכי חשוב בנושא הזה הוא לבדוק את גובה הכיסוי המדויק לכל סוג ביטוח.

כמה עולה ביטוח נסיעות?
לפני שנציין מחירים ספציפיים, כדאי לזכור כמה נקודות חשובות:
· רכישת מספר פוליסות, כולל הרחבות, יכולה להיות דווקא זולה יותר (פר פוליסה). זאת, משום שחברות הביטוח יכולות לתת הנחות על רכישת מספר פוליסות.
· חשוב לבצע השוואת מחירים עבור ביטוחי נסיעות לחו"ל כשקונים מספר פוליסות, כי הפוטנציאל לחסוך כסף רק הולך ומתעצם כאשר נדרשות מספר פוליסות.
· באתרי השוואת מחירים תוכלו לקבל לפחות 3 הצעות מחברות ביטוח שונות, מה שיאפשר לבצע סקר שוק מקיף, וזה בדיוק מה שאתם צריכים כדי להוזיל עלויות.

לסיכום, ידוע שגורמים שונים ורבים משפיעים על מחיר הביטוח. מצד אחד, המחיר נע בד"כ בין כמה דולרים ליום לביטוחים בסיסיים, ומצד שני, הפקטורים שמשפיעים על המחיר כוללים גיל, יעד הנסיעה, משך השהייה, מצב בריאותי, מצבים רפואיים קיימים כמו מחלות כרוניות ועוד. מכיוון שהעלויות די דינמיות בין החברות בארץ, חשוב לקבל לפחות 3 הצעות מחירים לפני הזמנת הפוליסה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה